Online dagboek
Bij Kinderpaleis Poort bent u altijd op de hoogte van alle activiteiten en belangrijke gegevens omtrent uw kind(eren) in de kinderopvang door middel van een app.
Per e-mail ontvangt u een persoonlijke uitnodiging van ons om toegang te krijgen tot Bitcare. Zodra u deze uitnodiging heeft geaccepteerd kunt u de app downloaden. De app is toegankelijk voor alle Apple en Android smartphones en tablets. Via de App Store of Google Play kunt u de ‘ Bitcare voor ouders’ app gratis downloaden, zodat u uw kind(eren) gedurende de dag kunt volgen.
Via de app kunt u de activiteiten zoals eten, drinken, slapen, etc. volgen. Daarnaast kunt u de foto’s en planning inzien, ziekte en verlof melden en een notitie achterlaten voor de pedagogisch medewerkers. Via het tabblad financieel kunt u altijd uw facturen inzien.
Coachplan 2023
Lees of download HIER het Coachplan 2023 van Kinderpaleis Poort
Ouder betrokkenheid
Kinderen zijn erbij gebaat wanneer ouders en pedagogisch medewerkers samenwerken. Een open en betrokken samenwerking met ouders is de basis voor een warme en opbouwende relatie met een kind.
Voortgangsgesprek
Oudergesprek
Extra gesprek
Naast de oudergesprekken kan er vanuit de ouders of vanuit de pedagogisch medewerkers de behoefte bestaan aan (een) extra oudergesprek(ken). Uiteraard bieden wij dan die mogelijkheid.
Klachtencommissie
Kinderpaleis Poort heeft een interne en een externe klachtenbeleid. Deze worden hieronder beschreven. De externe klachtencommissie Kinderopvang brochures zijn te vinden in onze centrale hal waar alle ouders binnen komen.
Wanneer een pedagogisch medewerker of ouder een klacht heeft, horen wij dit graag. Klachten van ouders kunnen allereerst worden doorgegeven aan de hoofdleidster. Als de pedagogisch medewerker de klacht niet naar tevredenheid kan behandelen, wordt de klacht afgehandeld door Cinthya Netteb. Wanneer een ouder een klacht liever niet aan een pedagogisch medewerker doorgeeft, kan dit ook gelijk aan de directie worden doorgegeven. Samen met de ouders zal de directie de klacht behandelen.
Mocht dit ook niet naar tevredenheid verlopen, dan kan de klacht extern worden behandeld. Kinderpaleis Poort is aangemeld bij www.degeschillencommissie.nl. Dit is een onafhankelijke instelling, die vragen en klachten behandeld. Ouders die een klacht definitief willen indienen, kunnen de klacht schriftelijk en duidelijk omschreven opsturen.
Oudercommissie
De OC houdt zich bezig met het geven van advies en reageren op adviesaanvragen van de houder. Daarnaast is de OC aanspreekpunt voor ouders als er zaken zijn die niet rechtstreeks met de houder opgelost kunnen worden of voor vragen in de ruimste zin.
Zo zijn we, als OC, bij belangrijke zaken die Kinderpaleis-Poort aangaan betrokken en kunnen we namens alle ouders een stem laten horen. Ook over kleinere zaken geeft de OC gevraagd en ongevraagd advies aan de houder.
U kunt de OC bereiken via email: oudercommissie@kinderpaleis-poort.nl wij reageren dan zo spoedig mogelijk op uw bericht.
AANVRAAG RONDLEIDING | CONTACT FORMULIER
CONTACT INFO
Minervasingel 5
1363 ZJ Almere Poort
036-7200970
info@kinderpaleis-poort.nl